Ki vagyok én?! - Who I am?!

Én a senkifiú vagyok!

Csak egy szenvedélyes lányt akarok!

Olyan jó!

Érezd annyira finom!

Gyere te leány, égess meg!

Gyere te leány, égess meg!

Gyere te leány, fojts meg!

Gyere te leány, fojts meg!

Gyere te leány, vágjál le!

Gyere te leány, vágjál le!

Gyere te leány, nyalj ki!

Gyere te leány, nyalj ki!

Gyere te leány, ölj meg!

Gyere gyilkolj meg, Kedvesem!

Gyere te leány, ülj belém!

Gyere te leány, ölelj meg!

Gyere te leány, szeress!

Gyere te leány, szeress még!

Én a Senkifiú vagyok és kész!

 

I am a nonentity boy!
I just want a passionate girl!
Feel so good!
Feel so fine!
C'mon baby burn it!
C'mon baby burn it!
C'mon baby smother it!
C'mon baby smother it!...
C'mon baby clipped off!
C'mon baby clipped off!
C'mon baby lick my battery!
C'mon baby lick my battery!
C'mon baby kill me!
C'mon to murder my baby!
Come sit with your baby!
C'mon baby give me a hug!
C'mon baby love it!
C'mon baby love me more!
I am a nonentity boy!